Jumlah Pelawat

Jumaat, 22 April 2011

Terkini pasal AMTB

...:::APA KATA CEO AGRO MULTY TRADING BERHAD:::...

"INSYA-ALLAH SELAGI KITA BERPEGANG KEPADA PRINSIP TIDAK BERKIBLATKAN RM, KITA AKAN TETAP MELANGKAH KEHADAPAN MEMBINA EMPAYAR PERNIAGAAN MILIK KITA BERSAMA SEIRING DENGAN KEREDHAANNYA..."

PROJEK "WAKAF 1 KOLAM 1 MASJID"

- Mewakafkan satu kolam lengkap sumbangan ahli dan syarikat kepada Masjid terpilih.

- Usaha untuk memberi sumber pendapatan kepada Masjid.

- Wakaf boleh dibuat melalui "Tabung Wakaf Masjid" di Cawangan / Ibu Pejabat.

- Wakaf mula dilaksanakan pada Bulan Febuari 2011.

- Pengujudan Wakaf ini adalah sebagai lambang kesyukuran ahli atas rezeki kurniaanNya.

NOMBOR AKAUN BANK

Sejajar dengan perkembangan Syarikat, semua ahli-ahli usahasama Agro Multy Trading Berhad yang masih belum menyerahkan Nombor Akaun CIMB Bank atau Nombor Akaun Bank Islam dikehendaki menyerahkannya secepat mungkin sebelum pertengahan bulan April 2011. Ahli-Ahli dibolehkan untuk menalipon terus Ibu Pejabat Agro Multy Trading Berhad di talian 06-7617191 atau 06-7651917. Kerjasama semua ahli amatlah dihargai.

SYARAT-SYARAT JIKA INGIN MENJADI INTRODUCER (PENGENAL)

Syarikat AGRO MULTY TRADING BERHAD telah mengeluarkan arahan dimana mana-mana ahli yang ingin membuat penajaan mestilah telah menghadiri Bengkel Penajaan yang diadakan pada setiap minggu di Ibu Pejabat / Hotel / Cawangan. (Tarikh Bengkel bolehlah rujuk kepada 001 Negeri / Ibu Pejabat)

Seorang Introducer mestilah bertanggungjawab sepenuhnya dari segi pengambilan Cek pada 3 haribulan setiap bulan dalam tempoh perjanjian usahasama dan sebagainya. Semua Ahli juga amat digalakkan untuk mengambil sediri cek di Ibu Pejabat.

Perlu ditegaskan disini, Syarat-syarat untuk seorang Introducer tidak termasuk di dalam Borang Perjanjian Usahasama (BPU). Walau bagimanapun Department Marketing Agro Multy Trading Berhad ada memperuntukkan sejumlah saguhati kepada Introducer berkelayakan yang berusaha memperkenalkan Penternakan Ikan Keli Organik Baka Pejal sebagai Ahli Baru.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

http://ikankeliorganik.webs.com/